dinsdag 8 januari 2019

pnomh penh en wat wat

9 januari

In Pnomh Pen ben ik 1 volle dag geweest. Was genoeg, ik ben niet naar de Killing Fields geweest.
Ten opzichte van Vietnam is het hier rustig en meer relaxed.
De prijzen stijgen wel met de temperatuur, die hier rond de 32 graden is.
Foto's van Pnomh Pen zie rechts.

Met de bus naar Siem Reap om de Anchor Wat te bezoeken.
klik op Anchor wat.

Ik verwachtte een wat rustiger stadje, maar de rock cafe's en pubstreets overheersen in ieder geval s'avonds.

1 Dag op de fiets door het tempelcomplex vond ik genoeg in de hitte. Op de fiets rondgaan was wel lekker om een indruk te krijgen.
Vandaag nog even rond de stad kijken en morgen naar Koh Chang inThailand.
Dat eiland weet ik in ieder geval nu te vinden 😁.

Klik rechts op fotoo's voor Anchor Wat

tot......

o ja..
heb ook nog gebakken spin  gegeten, smaakt naar ??